Symbaloo

     Znasz to uczucie, gdy chcesz mieć wszystkie najpotrzebniejsze linki w jednym miejscu ale zamiast tego masz tylko bałagan w komputerze? Chyba mam na to rozwiązanie. 

      Na ostatniej lekcji TIKu Pani profesor pokazała nam bardzo pomocne narzędzie, które z łatwością pomaga utrzymać wszystkie linki w jednym miejscu. Pomoże na na pewno nie tylko nam uczniom, ale każdemu kto lubi mieć zorganizowane miejsce pracy. Dostaliśmy polecenie by stworzyć swoje własne Symbaloo. Po krótkiej instrukcji od Pani profesor wzięliśmy się do pracy by jak najlepiej stworzyć swoje miejsce pracy w tym narzędziu. 

   Wyszukałam wszystkie potrzebne i najczęściej używane przeze mnie linki, oraz programy i umieściłam w kostkach Symbaloo. Następnie mogłam zmienić sobie kolorystykę i tło oraz nadać tytuł. W naszym przypadku miał to być nasz dziennikarski narzędziownik. 

    Myślę, że poznana na lekcji strona jest zdecydowanie bardzo przydatna szczególnie kiedy pracuje się zdalnie :) 

G.


Popularne posty z tego bloga

Międzynarodowy Dzień Ziemi

Tłusty czwartek

Nasz pierwszy profesjonalny wywiad!