Międzynarodowy Dzień Ziemi

     Kwiecień to miesiąc poświęcony dla Naszej planety. W związku z Międzynarodowym Dniem Ziemi miałam za zadanie napisać post odnośnie tego pięknego wydarzenia. 

    Wpisałam frazę w wyszukiwarkę internetową i zaczęłam czytać o corocznej akcji. W tym roku hasło przewodnie brzmiało "Przywróć Naszą Ziemię". Myślę, że jest one dające do myślenia i pokazuje ciężką sytuację w jakiej znajduje się miejsce na którym wszyscy mieszkamy.  Następnie napisałam post przypominający o tym wspaniałym dniu i przygotowałam samodzielnie grafikę, którą możecie zobaczyć poniżej :). Wykorzystałam do tego aplikacji na telefon "Collage Maker". Bardzo ją lubię, ponieważ w prosty sposób można samodzielnie stworzyć ciekawe rzeczy. 

    A Wy co sądzicie o Międzynarodowym Dniu Ziemi? Czy takie akcje są potrzebne, aby ludzie pamiętali o zdrowiu Naszej planety? 

M. 

    

Popularne posty z tego bloga

Tłusty czwartek

Nasz pierwszy profesjonalny wywiad!