Tłusty czwartek

     Chyba nie ma osoby, która nie lubi słodkości. Dzisiaj czyli w tłusty czwartek chyba, każdy z nas zajada się pączkami. Z racji tego nie mogło zabraknąć wspomnienia o tym święcie na naszym szkolnym facebooku. 

    Nie jest ciężko opisać ten dzień gdyż chyba u każdego z nas powoduje on uśmiech na twarzach. Post który pisałam miał być przypominajką dla tych którzy zapomnieli, że tego dnia mogą bez konsekwencji cały dzień jeść pączki. Sama zajadałam się pączkiem podczas pisania. Musiałam skontaktować się również z koleżankami z innych klas żeby otrzymać zdjęcia. a dzięki temu, że rano z niespodzianką wpadły moje przyjaciółki również zrobiłyśmy sobie zdjęcie ze słodkościami.  Dla mnie był to podwójnie słodki dzień, gdyż wypadł akurat w moje urodziny. 

   Świetnie pisało mi się ten post , zwłaszcza gdy zobaczyłam zdjęcia uśmiechniętych koleżanek również zajadających się pączkami. A wam ile udało się zjeść pączków tego dnia? 

G. 




    

Popularne posty z tego bloga

Międzynarodowy Dzień Ziemi

Nasz pierwszy profesjonalny wywiad!