Wybierz fizykę w II LO - czyli filmik o lekcji fizyki

     Maj to bardzo ważny okres dla każdego ucznia, który zastanawia się nad wyborem nowej szkoły średniej. W ramach współpracy z Panem Profesorem Jackiem Piątkiem zostało mi przydzielone zadanie, aby jak najlepiej zachęcić kandydatów do wyboru profilu matematyczno-fizycznego w naszym liceum. 

    Po lekcjach spotkałam się z nauczycielem fizyki, aby umówić tą kwestię i dowiedzieć się w jaki sposób Pan Profesor chciałby przedstawić swój ukochany przedmiot. Następnie siadłam do komputera i zaczęłam szukać interesujących zdjęć związanych z lekcjami fizyki w naszej szkole. Zaglądnęłam na Facebooka oraz Instagrama i od razu znalazłam to na co liczyłam. Mogłam przy tym powspominać starszych znajomych, który skończyli edukację i wyszli z murów tej szkoły. Pan Profesor na koniec dnia przysłał mi również pokazowy filmik z bardzo interesującymi doświadczeniami. 

    Na następny dzień, gdy zebrałam już wszystkie materiały zajęłam się montowaniem filmiku. Posłużyłam się do tego aplikacją na telefon "YouCut". Niezwykle przypadła mi do gustu, ponieważ jest łatwa w obsłudze i posiada wiele ciekawych funkcji którymi możemy uatrakcyjnić naszą pracę. Uważam, że filmik wyszedł bardzo ciekawie i zachęci tegorocznych kandydatów do wybrania naszego liceum :).

Zachęcam do wejścia na stronę szkoły i obejrzenia filmiku!

M. 

https://fb.watch/68OPKqvAfX/



    

Popularne posty z tego bloga

Międzynarodowy Dzień Ziemi

Tłusty czwartek

Nasz pierwszy profesjonalny wywiad!