Canva i okładka magazynu

     Dzisiaj na lekcji każdy z nas miał za zadanie opracować okładkę magazynu, który miał być tematycznie związany z tematem, który realizujemy od września. Trzeba było wziąć też pod uwagę, że okładka ma dotyczyć II LO w Jaworznie i zawierać zdjęcie własnego autorstwa. Do tej pracy należało użyć aplikacji internetowej "Canva". Można w niej tworzyć prezentacje, grafiki, kolaże i wiele, wiele innych. Według mnie jest ona bardzo prosta w obsłudze i każdy bez problemu znajdzie w niej coś dla siebie. Posiada też wiele darmowych szablonów, dzięki którym o wiele łatwiej wykonać swoją pracę. 

Bardzo dobrze bawiłam się w tworzeniu swojej okładki, związanej z fizyką. Muszę jednak przyznać, że największy problem sprawiło mi wymyślenie dobrej i zachęcającej nazwy magazynu! Jednak udało mi się coś stworzyć i myślę, że poszło mi nawet całkiem dobrze. Sami oceńcie! 

M. 



Popularne posty z tego bloga

Międzynarodowy Dzień Ziemi

Tłusty czwartek

Nasz pierwszy profesjonalny wywiad!