Projekt życzenia świąteczne

      Chyba każdy z nas z niecierpliwością oczekuje świat. Dni wolne od szkoły, wiosenny klimat, nawet w święta jajko smakuje inaczej. Na lekcji TIKu nie zapomnieliśmy o świętach! 

      Pani profesor postawiła przed nami kolejne zadanie a mianowicie życzenia świąteczne, które będziemy mogli później przestawić społeczności szkolnej. Mięliśmy za zadanie wymyśleć własne, krótkie życzenia a później opracować do tego grafikę w dowolnym programie graficznym. 

      Zaczęłam od wymyślania życzeń. Ewidentnie poniosła mnie wena twórcza bo udało mi się wymyśleć krótki, rymowany wierszyk. Następnie przyszedł czas na zdjęcie. Postanowiłam, ze wykonam autorską, orginalną fotkę. W tym czasie w moim domu było już pełno świątecznych ozdób wiec postanowiłam to wykorzystać. Pogoda również była tego dnia piękna, dlatego zdecydowałam się zrobić zdjęcie w plenerze. Kiedy udało mi się uzyskać zamierzony efekt zdjęcia wybrałam program w którym złożę wszystko do przysłowiowej "kupy". Zdecydowałam się na aplikację Incollage. Dodałam kolorowe tło, zamieściłam zdjęcie, życzenia i kolorowe tematyczne naklejki. I gotowe! 

     Świetnie się bawiłam przy tym zadaniu. Zwłaszcza podczas wymyślania życzeń, jestem zadowolona z finalengo efektu. Sami oceńcie. 

G.


 

Popularne posty z tego bloga

Międzynarodowy Dzień Ziemi

Tłusty czwartek

Nasz pierwszy profesjonalny wywiad!