Uzależnienia- kampania klasy 2bp

     Temat uzależnień nie opuszcza nas od wielu lat. Ostatnio miałam okazje napisać artykuł właśnie na ten temat. Uzależnienia mają bardzo szerokie spektrum, ciężko zawrzeć wszystko w jednym poście czy artykule. Jednak Kampania klasy 2bp opowiedziała wiele na ten temat. 

      Kampania którą mogłam opisać w artykule była naprawdę ciekawa. Ze względu na sytuację epidemiologiczną klasa musiała wykonać swoja kampanie online. Była to forma postów na facebooku udostępnia przez cały tydzień. 

      Taka forma prezentacji kampanii na pewno była dal mnie pomocna przy pisaniu artykułu bo mogłam sobie wrócić do każdego dnia, żeby niczego nie zapomnieć. Na początku przejrzałam każdy post po klei, zapisałam potrzebne zdjęcia, oraz rozpisałam co musi się znaleźć w moim artykule. Dowiedziałam się więcej informacji na temat klasy prowadzącej kampanię oraz ich wychowawcy. Następnie zaczęłam pisać artykuł do którego dołączyłam zdjęcia. 

     Uważam, że kampania porusza bardzo ważny temat dlatego cieszę się, że to właśnie ja miałam okazję opisać ją w artykule, który możecie znaleźć na stronie szkoły.  


G.


 

Popularne posty z tego bloga

Międzynarodowy Dzień Ziemi

Tłusty czwartek

Nasz pierwszy profesjonalny wywiad!