Taniec podczas pandemii

      Od wielu lat jestem tancerką. startowałam już w niezliczonej ilości zawodów. Czasami szło lepiej czasami gorzej, ale zawsze był to niesamowity czas. Scena, światła publiczność robiły robotę. Co się teraz zmieniło? 

    Czas pandemii nie dotknął jedynie edukacji i gastronomii, ale ucierpiał również sport. Post który pojawił się na szkolnym facebooku pokazuje jak zmieniły się zawody taneczne na czas pandemii. Mimo obostrzeń jak noszenie maseczek każdy tancerz był zadowolony że może stanąć znowu na scenie. Czułam radość pisząc tego posta. Miałam nadzieję, że pokaże on innym, że wszystko powoli wraca do normy i nie warto tracić nadziei. Zdjęcia również wykonałam podczas pierwszych zawodów tego sezonu. 

    Nawet pandemia nie jest w stanie zatrzymać pasji jaka w nas drzemie! 


G. 


Popularne posty z tego bloga

Międzynarodowy Dzień Ziemi

Tłusty czwartek

Nasz pierwszy profesjonalny wywiad!