Zapomnij o stresie!

      Chyba każdy z nas przeżywał kiedyś stres związany z jakimś egzaminem. Sprawdzianami, kartkówkami i egzaminami jesteśmy bombardowani w szkołach od najmłodszych lat. Ale nie tylko w szkole, studia praca a nawet prawo jazdy przysparzają nam nie mało stresu. 
     
       Jak to przetrwać a zwłaszcza maturę? Odpowiedź na to pytanie możecie znaleźć na naszym szkolnym facebooku. Miałam okazję napisać post o tym jak redukować stres. Chciałam zawrzeć w nim kluczowe i podstawowe rady, które skierowane będą do maturzystów. Jednak temat stresu jest uniwersalny, więc każdy może skorzystać czytając go. Oprócz tego zawarłam tam kolaż zabawnych zdjęć które same w sobie choć w małym stopniu mogą obniżyć poziom stresu. 
       
        Na początku zabrałam się za robienie zdjęć, które w tym poście są moim zdaniem bardzo ważne. Zaplanowałam co chciałabym by się na tych zdjęciach znajdowało, następnie w różnych godzinach podczas dnia robiłam poszczególne zdjęcie. Kiedy udało mi się już utworzyć kolaż, zostało tylko dopisać radę do poszczególnych zdjęć. 

      Stres jest szkodliwy dla osoby w każdym wieku, dlatego warto zadbać o to by było go w naszym życiu jak najmniej. Mam nadzieję, że zawarte w poście rady, które sama na co dzień stosuję chociażby przed startem w zawodach pomogą wielu zestresowanym.

G. 

Popularne posty z tego bloga

Międzynarodowy Dzień Ziemi

Tłusty czwartek

Nasz pierwszy profesjonalny wywiad!